Clipe si umbre

duminică, 24 ianuarie 2010


Inchid ochii si ma pierd in intunecimea clipelor ce trec prea greu.

Ma lupt cu umbre nevazute, ma lupt cu propriul meu "eu'.

Ma lupt cu ura grea ce ma incatuseaza adeseori si ma zbat

Sa scap din propria-mi capcana, de destinul ce mi-a fost dat.


Ascult un glas ce se aude prea incet si un cuvant nerostit

Ascult tot ce ar fi trebuit sa aud si nu am auzit.

Plang pentru clipele in care am fost fericita fara sa stiu ce va urma,

Suspin pentru ceea ce nu a fost, rad pentru ce va fi,

Nimic nu ma va schimba, nimic nu ma va opri....


Inchid ochii si incerc sa readuc clipele ce au trecut in zbor,

Am obosit sa ma mai lupt, vreau sa aleg ce e usor..

Las ura sa ma incatuseze fara sa ma mai opun...

Este parte din mine si vreau ei sa ma supun.

0 comentarii: