Recomandare filme

luni, 15 februarie 2010

Vacanta asta am lenevit asa cum nu credeam ca se poate :))

Am facut pandative din fimo si bratari din noduri (pe care le gasiti aici) si am vazut filme...si cam atat...
Din filmele pe care le-am vazut, am niste recomandari pentru voi:


1)The vampire diaries

Seamana cu povestea obisnuita: un vampir care sa indragosteste de o muritoare. Dar nu e chiar asa.
Povestea e ceva mai co
mplicata, actiunea este interesanta, iar actorii principali...buni rau :))
Asa ca vi-l recomand din toata inima, e un serial care merita vazut.

Si ca sa vedeti cat mi-a placut: am infiintat impreuna cu Alexya un blog dedicat seriei
http://the-vampire-diaries-romania.blogspot.com

2) Blood and chocolate

Este povestea unei fete varcolac ce se indragosteste de un muritor.
Vi se pare cunoscut?
Nu, e doar o il
uzie :))
Parte interesanta la acest film este ca este filmat in Romania, cu participarea mai multor actori romani.

Spre deosebire de "Cerberus", care a fost filmat pe platourile din Buftea (frumoase decoruri, app, am fost pe acolo :D) acest film a fost filmat chiar pe strazile din Bucuresti.
Veti recunoaste multe strazi ale Bucurestiului de acum cativa ani.
(O scena este filmata la ruinele Circului foamei, unde este acum Liberty Mall)

O a treia recomandare ar fi "Cerberus", despre care am vorbit mai sus. Nu cred ca mai are nevoie de descriere,
toata lumea il stie pe Cerberus- cainele mitologic cu 3 capete care pazeste portile Lumii de Dincolo.


Deci...enjoy!

Daca vedeti vreunul dintre aceste
filme, astept parerile voastre!

Pupici,
Ramo.


0 comentarii: