Un alt pamflet

sâmbătă, 3 octombrie 2009


Poate v-ati saturat sa tot scriu despre rautate.

Eu m-am saturat sa o tot intalnesc. Peste tot. Nu stiu cum fac si cum dreg, ca dau peste oameni de nimic in fiecare coltisor.

Scriam, intr-o vreme, despre genurile de oameni: genul pupincurist, genul vedetei, etc.

Desi a trecut mai bine de un an de cand am scris despre aceste genuri, voi continua cu un alt gen descoperit recent: genul persoanei extraordinare.

ATENTIE!! Acest articol este un pamflet! Orice asemanare cu o persoana reala este absolu intamplatoare!

Genul persoanei extraordinare este cam asa: tipa sau tipul extrem de matur, care intreprinde tot felul de actiuni "in folosul comunitatii".
Site-uri, forumuri, bloguri. Este exact genul de admin care iti da ban pentru ca ti-ai spus clar si raspicat parerea pe forumul/site-ul lui.
Daca parerea ta nu coincide cu a lui-pac! BAN! Ca asa vrea muschiul lui de admin cool.
Si tu, ca un user cu bun-simt, il injuri in gand, il bagi inapoi in proveniente si il lasi in pace.
Pentru ca nu iti sta in caracter sa te certi cu cineva virtual. Este imposibil sa nu fi intalnit acest gen.
Este un conducator innascut, sau cel putin asa are impresia. Virtual, este un lider. In viata normala, este un tip sau o tipa care merge mereu cu capul plecat, nu are niciodata ceva inteligent de spus si nu este bagat in seama de nimeni.
O persoana extraordinara, ce mai- sau cel putin in mintea lui/ei.
Ar mai fi multe de spus despre acest gen atat de frecvent intalnit in ultimul timp.
Dar ma opresc aici.
Nu uitati, este un pamflet!!

3 comentarii:

ally spunea...

cunosc acest gen de om...si nu-i placut sa le stii...mai bine stau fara prieteni,decat sa fiu prietena cu un asa om...app ramo...faci o treaba minunata...palaria jos:)...aaa...doar acum mi-am dat seama ca nu poti vedea palaria:))...dar intelegi ce am vrut sa zic:P

Anonim spunea...

Multumesc,Ally!
Hey, e un pamflet, fa-te si tu ca nu stii de cine e vorba :))
A,da, e un pamflet, cum spuneam....orice asemanare cu o persoana reala este pura coincidenta =))
Pupici,
Ramona

ally spunea...

eu incercam sa nu te dau de gol si fix tu o faci:))...oricum ramo te sustin in totalitate...si shhh...nu mai spune la nimeni cine e:P...ups...am uitat..e un pamflet:P...