De ce scriu

marți, 1 decembrie 2009


Pentru ca “nimeni nu isi va aminti de tine pentru gandurile tale secrete”. (Gabriel Garcia-Marquez)
Pentru ca “eu sunt cautarea mea de sine”.( Mircea Cartarescu)
Pentru ca “atat scrisul, cat si cititul pot alina ranile sufletesti”.( Octavian Paler)
Pentru ca “Miracole nesfârşite zac în noi şi împrejurul nostru. Miracolul suprem -cuvantul”.(Tudor Arghezi)

Pentru ca am gasit in arta de a scrie un colt de Paradis.

Pentru ca totul este mai usor de exprimat prin scris, pentru ca pot fi ce vreau eu sa fiu, pentru ca imi place sa ma acund printre randuri.
Pentru toate aceste motive scriu.
Si cu fiecare zi ce trece, cu fiecare rand scris, cu fiecare capitol incheiat, imi dau seama ca este cea mai pura, mai frumoasa, mai divina arta.
Iar eu voi continua sa scriu la infinit.

0 comentarii: