Poezii

marți, 22 decembrie 2009


Am gasit intr-o agenda foarte veche si prafuita niste poezii pe care le-am scris in urma cu 5 ani...mi s-au parut simpatice si am zis sa vi le impartasesc si voua...



Noaptea dintre ani

Astepti din an in an

Un orologiu ca sa bata

Sa anunte noul an

Asa, ca altadata...

Aduni minunile naturii:

Fumul, praful si aroma iernii,

Iti iei prietenii cu tine

Si va urati de bine.

Aduni ce ai castigat

In anul ce-a trecut:

Experietna si speranta.

Si tot ce-a fost rau s-a dus!



Asteapta sarbatoarea


In noaptea cea sfanta
Ascultati a copiilor colinda,
Bradul sa-l impobodibi
Si cat mai des sa zambiti.


Respectati traditia
Daruiti speranta inimii
Pentru anul ce va veni.


Aminteste-ti istoria:
In noaptea de Ajuns
A batranului Craciun
Fii sincer, iubeste, daruieste...


Cand totul e aranjat sub brad
Iar copiii colinda au incetat,
Incearca sa fii mai bun
Si asteapta-l pe Mos Craciun.

Daca stii sa crezi
Si stii sa iubesti,
Esti sincer si bun
Va veni Mos Craciun.


Asteapta sarbatoarea cu sufletul deschis!


Cam astfel de poezii scriam eu in urma cu 5 ani...

Si daca tot am rascolit prin amintiri, ma intorc cu 10 ani in urma si va indemn sa ascultati niste melodii superbe, care au fost si vor ramane melodiile copilariei mele:





Unii dintre voi s-ar putea sa le stiti, mai ales daca ati fost fanii emisiunii "Abracadabra"

Si la final, era sa scriu "Postat de Ramona"
A devenit defect profesional de cand postez pe Twilight lovers blog :))

1 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Frumoase amintiri, as vrea si eu sa mai am oracolul dintr-a 7 a :)