Iarna

joi, 17 decembrie 2009


"Din vazduh cumplita iarna
Cerne norii de zapada
Lungi troiene calatoare
Adunate-n cer gramada.
Fulgii zbor, plutesc in aer...."

Plutesc? Astia pe care ii vad eu sigur nu plutesc. Poate pluteau pe vremea matale, nenea Alecsandri, dar acum sigur nu plutesc. Se avanta, se cearta, vin in rafale puternice de vant si fac mii de cercuri haotice pana sa ajunga pe pamant. Dar de plutit, sigur nu plutesc...

"Ca un roi de fluturi albi"

Fluturi? Aoleu, mama....astia mai degraba sunt niste vulturi care se avanta din vazduh, vanandu-si hrana pe pamant. Dar cu niste fluturi sigur nu seamana.

"Raspandind fiori de gheata
Pe ai tarii umeri dalbi"

Hai ca aici deja devenim nationalisti. Iar cu toate scandalurile politice din ultima vreme, eu sunt oricum numai nationalista nu.
Ce sa facem...vorba unei colege: (de fapt a lui Badea)"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"

Apropos de timp....timpul pare ca trece mai greu cand esti in tramvai si te uiti la coloana de masini din fata care in ultimele 20 de minute a avansat 5 cm. Ca pe nenea primarii iarasi i-a luat prin surpindere ninsoarea si nu au reusit sa trimita la timp utilajele de deszapezire.
Pai mi se pare normal...se astepta cineva sa ninga in luna decembrie?:)))

Haideti sa intram in spiritul sarbatorilor si sa ne bucuram de imbulzeala din magazine, de cozile imense de la casa, de nebunia sarbatorilor de iarna.

Si pentru ca m-am molipsit si eu cu bucuria asta generala, m-am apucat de decorat:

0 comentarii: