First post

miercuri, 16 septembrie 2009

Am creat acest blog din doua motive:

1. Pentru ca mi-am uitat parola de pe vechiul blog.
2.Pentru ca am citit de curand o carte care m-a impresionat si simteam nevoia sa vorbesc despre ea.

Cartea aceasta este "Interviu cu un vampir" de Anne Rice. Cei care ma cunosc nu sunt straini de faptul ca sunt pasionata de povestile cu vampiri si varcolaci de cand eram mica.
Insa aceasta nu este doar o carte cu vampiri.

Anne Rice spune:
"Consider ca Interviu cu un vampir este o carte despre viata. Despre necunoscutul din noi. Despre monstrul ascuns in fiecare dintre noi, despre cruzimea si singuratatea din noi. Interviul cu un vampir a fost si ramane o carte despre oameni, despre fiintele umane si despre sufletele lor."

Asta am simtit si eu dupa ce am terminat de citit.
A intrat in lista cartilor care m-au marcat intr-un fel sau altul, alaturi de Alchimistul si Veronika se pregateste sa moara (ambele scrise de Paulo Coelho)

Daca v-am convins, o puteti cumparata de aici.
Despre film, aici.

0 comentarii: