Salutare! V-a fost dor de mine? Nu, pentru ca am lipsit doar doua zile :)).

Ce am facut cat timp am fost plecata? Am respirat un aer mai curat decat cel din Bucuresti si m-am jucat cu Anastasia, nepotica mea in varsta de 5 ani.

Am sarit coarda, ne-am jucat de-a ascunselea si baba oarba, am facut castele de nisip si am mancat bomboane...si stiti ce este si mai ciudat? Ca mi-a placut...m-am simtit atat de bine, ca vreau sa ma mai duc si sambata viitoare.

Cred ca daca fiecare dintre noi si-ar aminti macar pentru cateva ore cum este sa fii din nou copil, am crea o alta lume....una mai buna.







P.S.: Stiu ce asteptati de la mine: Partea a treia din "O noapte in transilvania" si capitolul 7 din "Fata cu ochii de aur" .Si pentru ca nu vreau sa va dezamagesc, ma apuc imediat de scris.

0 comentarii: